woensdag 21 mei 2008

3 maanden en 3 weken !


Hier zijn we weer met nieuws over ons eerste wondertje!

Wat groeit hij snel! Ondertussen al zo een goeie 8,5kg! De lengte weet ik niet, moet dringend nog eens naar K&G :s

Het is echt een klein knap ventje aan het worden! En een vriendelijk ventje, lachen en vertellen tegen iedereen! Een heerlijke periode nu, hij ziet en hoort nu alles en wil graag overal bij zijn ! En mama en papa doen goed hun best om hem zo veel mogelijk te entertainen, gekke bekken inclusief.
Binnenkort zullen we wat filmpjes online zetten zodat jullie kunnen meegenieten!

Vorig weekend gingen we voor het eerst op weekend (de weekendjes naar limburg niet meegerekend natuurlijk) in Amsterdam. We logeerden bij een vriend van ons die daar studeert. En ik moet zeggen, Joppe deed flink zijn best dus daar komen nog wel meer reisjes van :) (Hoezo reizen met kinderen gaat niet ;) ).

De buggy wordt tegenwoordig minder en minder gebruikt. Joppe gaat tegenwoordig overal mee in de draagdoek. Lekker rondkijken en na een tijdje heerlijk in slaap vallen ! We hebben wel veel bekijks maar dat nemen we er wel bij.
En mama heeft er ook een verslaving aan over gehouden.....zoooooveel mooie doeken op de wereld :) Dit is alvast onze nieuwste aanwinst:


De tijd vliegt, op 18 augustus ga ik terug aan de slag ! Ik mag mijn ouderschapsverlof opnemen in 4/5 dus dat betekent een dagje extra bij Joppe, waar ik HEEl blij mee ben. Als alles goed loopt, moet hij dan maar 3,5 dag naar de onthaalmoeder. Het zal even wennen zijn voor ons en ik ga het in het begin heel moeilijk hebben. Maar ik wil er ook terug invliegen, het begint te kriebelen. Samen met Joppe starten nog 2 andere kindjes van zijn leeftijd dus dan kunnen ze fijn van mekaar leren!

En op 1 juni beginnen we te werken in ons huisje ! De verhuis is gepland tijdens de laatste weken van juli!!! We zoeken nog mensen die ons kunnen komen helpen!!! Je wordt beloont met een heerlijke BBQ in ons tuintje! Zowiezo volgt er nog een housewarming als we helemaal ingesetteld zijn. We kunnen niet wachten om te beginnen. Eindelijk kunnen we helemaal ons ding doen en daar is vooral Iwan heel blij mee and I quote "dit huis wordt mijn portfolio". Diegene die Iwan zijn werk kennen, weten wat ze kunnen verwachten hé (even stoefen).

Zo, genoeg verteld. Joppe ligt nog lekker te slapen in de draagdoek maar zal zo wel wakker worden om ja hoor TE ETEN (zijn favoriete tijdsverdrijf ;) ) .

We houden je op de hoogte ! Ondertussen zijn er ook weer nieuwe foto's onder het mapje 'Joppe is al 3 maanden'.

Veel liefs uit huisjeweltevree.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zo te horen (of te lezen) gaat alles zéér goed daar in Gent te Huisje Weltevree. En een Joppe die maar eventjes 8,5 kg weegt! Dit zijn inderdaad de mooiste momenten, voor mama en papa, als het boeleke zijn eerste woordjes(brabeltjes) spreekt, en bewust alles beleeft. Nog veel plezier toegewenst vanuit Neeroeteren.

Groetjes Jan, Dominique, Yosef, Bram en Margret.